Kalenteri

8/3/2019

klo 14:00 – klo 16:00

Naistenpäivän #metoo -keskustelutilaisuus

Tasa-arvoteoilla vaikuttavuutta -hankkeen #metoo-aiheinen keskustelutilaisuus järjestetään perjantaina 8.3.2019 G18-juhlasalissa (Yrjönkatu 18, 00101 Helsinki) kello 14-16. Tervetuloa!

14/3/2019

YK:n naisten oikeuksien toimikunta (CSW 63) - keskustelutilaisuus suomalaisille kansalaisjärjestöjen edustajille

Ilmoittautuminen YK:n naisten oikeuksien toimikunnan (CSW 63) keskustelutilaisuuteen CSW:hen osallistuville suomalaisten kansalaisjärjestöjen edustajille. Tilaisuus järjestetään torstaina 14.3.2019 kello 9.00 YK-edustustossa (Permanent Mission of Finland to the United Nations, 605 Third Avenue, 35 Floor, New York).

14th International Helvi Sipilä Seminar: MY BODY IS MINE - how free contraception is linked to empowerment and education

14. kansainvälinen Helvi Sipilä -seminaari järjestetään New Yorkissa 14.3.2019 kello 10.00-11.15 osana CSW 63 -kokousta. Seminaarin teema on MY BODY IS MINE - how free contraception is linked to empowerment and education. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 8.3.2019.

The 14th International Helvi Sipilä Seminar is held in New York on the 14th of March at 10.00-11.15 am. as part of the CSW 63 session of 2019. The theme is MY BODY IS MINE - how free contraception is linked to empowerment and education. We kindly ask you to register by the 8th of March.

29/4/2019

klo 15:00

Onko EU myös naisten? -keskustelutilaisuus

Naisjärjestöjen Keskusliitto järjestää ajankohtaiseen Suomen EU-puheenjohtajakauden teemoja käsittelevän Onko EU myös naisten? -keskustelutilaisuuden maanantaina 29.4. kello 15-18.30 Eurooppasalissa (Malminkatu 16, 00100 Helsinki). Tervetuloa!

• -gnvi-p8-400x400.jpg
  • thl-tasa-arvotiedon-keskus-1.png