Kalenteri

Alkamispäivä:

Loppumispäivä:

9/3/2018

Naiset, tytöt ja digiosallisuus – naistenpäivän seminaari

Miten varmistetaan naisten ja tyttöjen yhtäläinen osallistuminen teknologisessa murroksessa? Miten digitalisaatiolla edistetään sukupuolten tasa-arvoa ja naisten vaikutusmahdollisuuksia? Mitä EU:n tulisi tehdä naisten ja tyttöjen voimaannuttamiseksi?

12/3/2018

klo 14:30 – klo 15:45

13. kansainvälinen Helvi Sipilä -seminaari Rural Women in a Changing World

Naisjärjestöjen Keskusliitto on aiempien vuosien tapaan mukana järjestämässä vuosittaista Helvi Sipilä -seminaaria New Yorkissa.

2/5/2018

Naisjärjestöjen Naiset #digiajassa -seminaari

Naisjärjestöjen Keskusliitto yhteistyökumppaneineen jatkaa menestyksekästä kevättapahtumien sarjaa. Tänä keväänä katsomme tulevaisuuteen ja pohdimme sitä, miten digitalisaatio voidaan valjastaa sukupuolten tasa-arvon edistämiseen. Jenny ja Antti Wihurin rahaston tuella toteutettava hanke huipentuu keskiviikkona 2.5.2018 Eurooppasalissa järjestettävään Naiset #digiajassa -seminaariin. Ilmoittautuminen tilaisuuteen avautuu helmikuun lopussa. Pysy kuulolla!