Kalenteri

19/11/2018

Naisjärjestöjen Keskusliiton vuosikokous

Naisjärjestöjen Keskusliiton vuosikokous järjestetään 19.11.2018 Harald-Herlin -oppimiskeskuksen Makerspace-tilassa Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella Espoossa. Vuosikokouksessa valitaan liiton puheenjohtaja kolmivuotiskaudeksi 2019–2021 sekä neljä hallituksen jäsentä kolmivuotiskaudeksi 2019–2021 erovuoroisten tilalle. Hallitus- ja puheenjohtajavaalin materiaalit on lähetetty jäsenjärjestöille sähköisesti, ja ne löytyvät myös Naisjärjestöjen Keskusliiton verkkosivuilta. Ehdokasasettelu vaaleihin on auki jäsenjärjestöille 8.10. klo 16 saakka. Vuosikokousta edeltää keskustelutilaisuus "Naiset valtaavat Otaniemen - Yliopistot koulutuksen ja työelämän tasa-arvoistajina", jossa on puhumassa mm. Aalto-yliopiston rehtori Ilkka Niemelä. Keskusliiton vuosikokous toteutetaan yhteistyössä Aalto-yliopiston kanssa.

Ilmoittaudu mukaan!

Naisjärjestöjen Keskusliiton vuosikokous